Assalamualaikum bloggers

selamat datang ke blog aku..please give feed back and follow me if you have a blog..thanks..

tentang saya =D

My photo
petaling jaya, selangor, Malaysia
ni lah blog pertama aku aku tak pandai sangat nak buat ni..so...sesiapa yang pandai tuh ajar2kan la ek... thanks all.. ^__^

Monday 12 December 2011

lesen memandu ??? OH TIDAK !!




Assalamualaikum semua...harini aku nak cerita sikit la..heheh..lagipon aku dah tataw nak cerita pasal apa lagi dah..heheh..aku tengok semua blogger post tapi aku jek tak post2 lagi..hahah...takde idea la geng..
okay la....cerita harini pasal lesen memandu..haha...teruk betul..dah tua-tua pon tak buat lagi..ceittt...buat malu jek..hahah...lagi pon aku baru jek buat 'L'...sebab budget lari and don't have much time la..study kan...so maybe next year baru aku sambung 'P' kot..

okay...berkenaan title entry kat atas...seriusly pening gak nak buat...banyak kerja la...lagi-lagi nak kena dengar ceramah..leceh kot..sampai '8 jam' ! giler penat..mengantok2 aku dengar cikgu tuh cerita..ntah ape benda ntah..hahah..tapi aku baru jek lepas dengar ceramah...that means aku baru jek amik...nanti baru nak buat ujian komputer jpj...wish me luck okay...

ada orang cakap yang ujian komputer nie senang...tapi ada gak yang cakap susah...bagi aku memang susah pon..sebab nak kena ingat fakta2 jalan nie ngan hukuman ape menatang ntah..aku sendiri tak paham..hahah..nasib baik la ada pakcik 'google' yang banyak menolong aku cari software ujian komputer jpj...aku try jawab boleh la sikit2..hahah...kalau yang takda lesen lagi tuh korang search jek pasal ujian komputer jpj kat google..kompom jumpa nye...







contoh ujian komputer jpj


TAPI...benda yang paling aku takut masa test komputer nanti...


COLOUR TEST !!!!
atau lebih dikenali sebagai ujian warna...diaorang nak check la mata kita boleh bezakan warna ke tak...nak tahu tak sebab apa aku takut? dalam software yang aku tunjuk tadi ada pasal colour test nie...aku pon try la jawab...suddenly aku tak dapat jawab...tak tahu la sama ada soalan tuh memang tak betul or aku sendiri yang dah BUTA WARNA !

ceiitt !! aku dah tak boleh bezakan warna ke ? teruk la camni...kang merah jadik cokelat...hijau jadi biru...oh TIDAKK !!!!

tapi tak tahu la kan....kalau korang tak caya..korang tengok la gambar2 kat bawah nie..korang nampak tak..kalau korang nampak maksud nya aku dah buta warna..sobs sobs sobs..








korang nampak tak ? kalau dah macam ni test dia...aku suruh PM pon tak dapat jawab..huhuhu...tension siot..kena pergi jumpa doktor mata nie...

p/s : pening admin pikir pasal benda nie..

2 comments:

Powered By Blogger