Assalamualaikum bloggers

selamat datang ke blog aku..please give feed back and follow me if you have a blog..thanks..

tentang saya =D

My photo
petaling jaya, selangor, Malaysia
ni lah blog pertama aku aku tak pandai sangat nak buat ni..so...sesiapa yang pandai tuh ajar2kan la ek... thanks all.. ^__^

Saturday 3 December 2011

astagfirullah hal azim...apa nak jadi nie ???

assalamualaikum semua...harini aku update blog pasal kisah pasangan yang agak "bahagia" kat indonesia..
nak tahu apa yang bahagia sangat-sangat tuh ??? nie hah pasal kes seorang ibu kahwin dengan "anak kandungnya" sendiri...teruk betul la...padahal laki sendiri dah ada...tak puas ke ? ke dia sengaja cari dosa free-free.. bongok betul..geram jek aku tengok...yang anak dia tuh dengar jek cakap mak dia...antara ayat mak lelaki tersebut "yang penting saya nggak berzina sama org, sama anak sendiri" !!!

apa la teruk sangat perangai mak budak lelaki nie...sepatut nya sebagai seorang ibu terhadap anak-anak kita mestilah mendidik anak-anak..bukan buat benda hina macam nie...


Perempuan yang diharamkan berkahwin oleh lelaki disebabkan keturunannya (haram selamanya) dan ia dijelaskan dalam surah an-Nisa: Ayat 23 yang bermaksud, “Diharamkan kepada kamu mengahwini ibu kamu, anak kamu, adik-beradik kamu, emak saudara sebelah bapa, emak saudara sebelah ibu, anak saudara perempuan bagi adik-beradik lelaki, dan anak saudara perempuan bagi adik-beradik perempuan...

part 1 : emak kahwini anak lelaki sendiri

part 2 : emak kahwini anak lelaki sendiri

oleh itu, sama-sama la kita berdoa agar mereka mendapat hidayah dan keinsafan atas dosa-dosa yang mereka lakukan...aminn...

p/s : admin pon dah banyak dosa dah nie..

6 comments:

  1. manusia skrg ni mmg dh pelik.. semoga mereka mendapat hidayah.. :)

    ReplyDelete
  2. huhuh..tahu pon....sekarang dah akhir zaman dah...kita pon kena banyak berubah...aminnnn... =)

    ReplyDelete
  3. betol la,kalau kite jdi dak laki ni da lme lari rumah g uma kbajikan ag bagos.aman siket.

    ReplyDelete
  4. huhuh..betul22....kalau saya da kompom2 lari dari rumah..mane tahan camtuh..macam orang takde life..huhu...kecian tengok budak lelaki tuh...

    ReplyDelete
  5. sarah...hahah..apa yang sengal nye....teruk kan kes nie...huhuhu..dah la mak budak tuh "lawa" sangat

    ReplyDelete

Powered By Blogger