Assalamualaikum bloggers

selamat datang ke blog aku..please give feed back and follow me if you have a blog..thanks..

tentang saya =D

My photo
petaling jaya, selangor, Malaysia
ni lah blog pertama aku aku tak pandai sangat nak buat ni..so...sesiapa yang pandai tuh ajar2kan la ek... thanks all.. ^__^

Sunday 4 December 2011

FAKTA-FAKTA MENGENAI "MENGULAR" DI TEMPAT KERJA

Assalamualaikum semua...harini aku nak update blog pasal worker at work..kelakar gak benda nie tapi nie la kenyataan nye right ? heheh..so fikir-fikir la ek...
boss-boss pon jangan nak jadik camni ek..mane pekerja tak ikot..hahahah



hahah...rupa-rupanya camni ek kerja korang bila ada kat tempat kerja...hahah...
patut la kerja tak siap-siap..

haha..aku rasa company-company lain tak sepatutnya bagi computer kat worker ar...
bagi dorang typewriter cukup..hehe..
bazir elektrik jek..kerja tak buat tapi surfing banyak...
heheheh... =D 


hahahah....sebenarnya aku pon same kot..yang kelakar nye siap ada jangkaan lagi tuh..hahahah....

p/s : admin taknak ar surf-surf nie...kerja first okay ! =)

2 comments:

Powered By Blogger