Assalamualaikum bloggers

selamat datang ke blog aku..please give feed back and follow me if you have a blog..thanks..

tentang saya =D

My photo
petaling jaya, selangor, Malaysia
ni lah blog pertama aku aku tak pandai sangat nak buat ni..so...sesiapa yang pandai tuh ajar2kan la ek... thanks all.. ^__^

Wednesday 30 November 2011

kisah pasal aku !!

assalamualaikum semua.. <-- tataw la ada orang tengok blog aku ke tak..heheheh...
ok..firstly...nie la first time aku buat blog...and ni la blog pertama aku..hahah..bangge la pulak kan...hehe


okay...berkenaan dengan title kat atas..nama aku muhammad azmir bin bakhtiar...aku lahir 21/9/92 di hospital universiti di kuala lumpur, dulu hospital selangor kot..nama bapak aku bakhtiar bin ramli..i am solute him..his my  mentor...my mother's name is sabariah binti kassim...dia lah segalanya...selalu mengadu kat dia gak..heheh... <-- anak mak la ni kan..hahah =)


nie la parents aku..comel kan ??? bergaya betul cik "bakhtiar" nie..haahahah


nie lah aku dengan opah aku yang tersayang...
































nie lah gambar family aku..tapi ambar time raya jek..heheh...


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger